JUMO flowTRANS MAG S10 en H10 zijn geschikt voor verschillende media en processen

Eenvoudige en handige flowmeting

De 2 nieuwe instrumenten van JUMO vallen binnen de magnetisch-inductieve flowmeting. JUMO flowTRANS MAG S10 is ontworpen voor industriële standaardtoepassingen in nominale breedtes van DN 3 tot DN 2000 en de flowTRANS MAG H10 voor hygiënische toepassingen in nominale breedtes van DN 3 tot DN 100. Beide instrumenten kunnen worden gebruikt in vloeibare, geleidende media met verschillende eigenschappen zoals viscositeit, concentratie en dichtheid.

Downloads voor persbericht

Persbericht (Duits)
(DOCX, 115.5 kB)
Persbericht (Engels)
(DOCX, 113.3 kB)
Persfoto
(JPG, 689 kB)
Visitekaartje
( VCF, 246B)

Nieuw is de universele omvormer elektronica voor diverse spanningsbronnen. Ongecompliceerde bekabeling maakt een eenvoudige en snelle inbedrijfstelling mogelijk. Op het verlichte display kunnen diagnoseberichten in duidelijke tekst worden weergegeven. Het LCD-scherm kan indien nodig worden vervangen.

Voor beide versies moet de geleidbaarheid van het meetmedium minimaal 20 µS / cm zijn. De maximale temperatuur is afhankelijk van de versie tot wel 130 °C. Beide flowsensoren zijn verkrijgbaar als compact apparaat of met een aparte meetomvormer.

Dankzij een brede selectie van bekledingsmaterialen, nominale breedtes en meetelektrodematerialen zijn JUMO flowTRANS MAG S10 / H10-instrumenten geschikt voor een verscheidenheid aan processen (zoals in het CIP / SIP-veld). Beide apparaten kunnen ook worden gebruikt in corrosieve en schurende media. JUMO flowTRANS MAG S10 kan zelfs bij drijfmest worden toegepast. In alle toepassingen maken de flowmeters indruk met hun hoge meetnauwkeurigheid en korte reactietijden.

Omdat de sensoren geen bewegende delen hebben, zijn ze minder onderhevig aan slijtage in vergelijking met andere meetprincipes en vereisen daarom minder onderhoud.